• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Collector betalkoll UC?

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 397
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Hej! Dum fråga för svaret finns här säkert men vill ha det svart på vitt bara. Om jag tar betalkoll på 50.000kr och får beviljat, kommer det synas i min UC och dra ner mina betyg? Skall användas till att betala av en kredit som faktiskt idag syns på min uc.
Nej det syns inte. Jag använder det precis på det sättet.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

kalinka71

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
12 Augusti 2014
Meddelanden
53
Mottagna reaktioner
34
Poäng
137
Fixade denna tjänst för en månad sen och fick 10 000:- Hur utökar man beloppet? Nekad via appen. Måste man betala in en månad först för att få höjt eller är det lotteri bara?
 

Nyatider76

Aktiv medlem
Poäng: 27
Blev medlem
4 September 2019
Meddelanden
29
Mottagna reaktioner
8
Poäng
27
Hej! Dum fråga för svaret finns här säkert men vill ha det svart på vitt bara. Om jag tar betalkoll på 50.000kr och får beviljat, kommer det synas i min UC och dra ner mina betyg? Skall användas till att betala av en kredit som faktiskt idag syns på min uc.
Nej.
 

495509

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
25 Maj 2018
Meddelanden
145
Mottagna reaktioner
43
Poäng
147
Hej! Dum fråga för svaret finns här säkert men vill ha det svart på vitt bara. Om jag tar betalkoll på 50.000kr och får beviljat, kommer det synas i min UC och dra ner mina betyg? Skall användas till att betala av en kredit som faktiskt idag syns på min uc.


Exakt sådär gjorde jag och det har aldrig synts för mig på min uc.

Så mitt svar är nej det syns inte.
 

495509

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
25 Maj 2018
Meddelanden
145
Mottagna reaktioner
43
Poäng
147
Fixade denna tjänst för en månad sen och fick 10 000:- Hur utökar man beloppet? Nekad via appen. Måste man betala in en månad först för att få höjt eller är det lotteri bara?

Jag höjde 5 min efter via appen. Så det är nog deras individuella bedömning som bestämmer.
 

pontusb

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
13 September 2019
Meddelanden
108
Mottagna reaktioner
25
Poäng
112
Hej! Dum fråga för svaret finns här säkert men vill ha det svart på vitt bara. Om jag tar betalkoll på 50.000kr och får beviljat, kommer det synas i min UC och dra ner mina betyg? Skall användas till att betala av en kredit som faktiskt idag syns på min uc.
Nej den syns inte på UC , jag har 50 tusen och syns inte
 

Preben

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
23 Juli 2019
Meddelanden
1 510
Mottagna reaktioner
679
Poäng
667
Ändra gärna rubriken så de framgår att det inte syns på uc så sparar vi på frågorna.
 

Esmeralda

V.I.P
Poäng: 396
Blev medlem
7 Oktober 2019
Meddelanden
345
Mottagna reaktioner
236
Poäng
396
Tja! Ni som verkar ha koll på betalkoll! Helt ny på dem, hittade igår och försökt läsa men hjärnan är mossig så om frågan är korkad ber jag om ursäkt på förhand

Kan man betala av räkningar som redan är försenade med betalkoll?
 

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
1 277
Poäng
997
Tja! Ni som verkar ha koll på betalkoll! Helt ny på dem, hittade igår och försökt läsa men hjärnan är mossig så om frågan är korkad ber jag om ursäkt på förhand

Kan man betala av räkningar som redan är försenade med betalkoll?

Ja
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp